Globalne standardy w zamówieniach publicznych i zakupach
2015-11-19
W Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim odbyła się w czwartek, 19 listopada br. konferencja pt. „Globalne standardy w zamówieniach publicznych i zakupach”. Uczestniczyli w niej praktycy reprezentujący zarówno sektor publiczny, jak i prywatny. Była to zatem doskonała okazja nie tylko do wymiany doświadczeń, ale także do prezentacji najlepszych praktyk z dziedziny zamówień publicznych i zakupów.

Wśród omawianych zagadnień znalazły się sposoby oszczędzania pieniędzy podatników w systemie zamówień publicznych czy budowa zakupowego centrum usług wspólnych dla polskich sądów.

Konferencję zorganizowała Brytyjsko-Polska Izba Handlowa wraz z Ambasadą Wielkiej Brytanii w Warszawie, Małopolskim Urzędem Wojewódzkim oraz PROFITIA Management Consultants (wyłącznym przedstawicielem brytyjskiego Chartered Institute of Procurement and Supply w Polsce). Seminarium w Krakowie jest kolejnym z cyklu spotkań w regionach – podobne odbyły się już w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.
PolskoBrytyjskaIzba_7287
Podziel się:
wstecz    do góry     drukuj